11.10.2016 Ретро сектор ПАТ «Укрзалізниця» видав 2 накази за номерами 2218 та 2219. Дані накази суперечать суті діяльності Ретро сектора, адже вони спрямовані на зосередження в одному місці локомотивів, а саме паровозів, та матеріально-технічних засобів, що призведе до закриття, а в подальшому знищенні нині існуючих баз ремонту паровозів.

Згідно наказу №2218 від 11.10.2016 підписаного членом правління Ж. Марчеком, а саме пункту 2.2 вся технічна документація по рухомому складу до 1955 р. повинна бути передана до Ретро сектора, при цьому архіва, де це буде зберігатися не існує. Пункт 3 говорить про те, що начальник регіональної філії «Південно-Західна залізниця» повинен організувати ремонт паровозів у локомотивному депо Щорс (ТЧ-12) та забезпечити його обладнанням, технічною документацією та кадрами. Як начальнику регіональної філії «Південно-Західна залізниця» реалізувати даний наказ та за які кошти уточнення не надаються. При цьому пункт 2.2 суперечить реалізації пункту 3, адже вся технічна документація передається на зберігання у Ретро сектор, що унеможливлює начальником регіональної філії «Південно-Західна залізниця» забезпечити матеріально-технічну базу локомотивного депо Щорс.

Цей наказ ніяк не покращує ситуацію з останніми паровозами України, а навпаки направлений на лобіювання лише одного депо Щорс і ліквідацію інших. Наказ складений завдяки особистим амбіціям автора, без грунтовної оцінки всіх можливостей та фінасових ризиків на його реалізацію.

Також одразу після наказу №2218 того ж дня видається наказ №2219. Цим наказом голова Ретро сектора ПАТ «Укрзалізниця» в особі Плахотнюка  В.С. знімає з себе усіляку відповідальність за подальше виконання написаних ним наказів. Згідно наказу №2219 начальники регіональних філій повинні самі обґрунтувати причину передання техніки (п. 2.2 наказу №2219), в той час як начальник регіональної філії «Південно-Західна залізниця»  повинен надати письмове пояснення із зазначенням напрямків подальшого використання майна, що приймається на баланс (п. 3 наказу №2219). Тобто начальники регіональних філій повинні самі обгрунтувати доцільність перевезення техніки.

Виходячи з викладеного вище пропонуємо скасувати вказані накази. Для розробки нових наказів необхідно створити комісію з числа фахівців – професіоналів з обов’язковим залученням громадськості. Адже історія залізниць України – це не одноосібна справа громадянина Плахотнюка В.С., а надбання держави, право доступу до якого мають всі громадяни України.

Накази додаються.

Далі буде…